ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΜΑΔΩΝ

                                                                                Δηλώστε ΣΗΜΕΡΑ Συμμετοχή στο F1 in Schools Ελλάδος

Στο πρόγραμμα F1 in Schools μπορούν να συμμετέχουν ομάδες αποτελούμενες από μαθητές / σπουδαστές ηλικίας έως 19 ετών, από την ίδια ή διαφορετική σχολική μονάδα / εκπαιδευτικό κέντρο.

Η βασική σύνθεση κάθε ομάδας μαθητών μπορεί να αποτελείται από 3 βασικά μέλη, 1 αναπληρωματικό μέλος και από απεριόριστο αριθμό υποστηρικτικών μελών.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στον Διαγωνισμό κατεβάστε για να συμπληρώστε την Αίτηση Εγγραφής στο F1 IN SCHOOLS ΕΛΛΑΔΟΣ (663) και στη συνέχεια να την στείλετε στο email: [email protected]

Στις ομάδες που θα δηλώσουν έγκαιρα συμμετοχή θα δοθεί ΔΩΡΕΑΝ το ειδικό 3D CAD λογισμικό πρόγραμμα, κατάλληλο για τον Σχεδιασμό του F1 Αυτοκινήτου σε Η/Υ και την Ανάλυση των χαρακτηριστικών του.

f1inschoolsgreece_team_structure

 

F1 in Schools Ελλάδος 2017 – Αποτελέσματα Τελικών

Οι Τελικοί Αγώνες του 6ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνολογίας F1 in schools 2017 διενεργήθηκαν στην Αθήνα την Παρασκευή 28 έως Κυριακή […]

Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο F1 In Schools η Ελλάδα!

Τεράστιος θρίαμβος για τη χώρα μας, στους φετινούς παγκόσμιους τελικούς του F1 In Schools που έλαβαν χώρα στο Τέξας των […]

Πανελλήνιος Διαγωνισμός F1 in Schools 2016 – 2017

Ξεκίνησαν οι εγγραφές ομάδων για τον διαγωνισμό F1 in Schools Ελλάδος, σχολικής περιόδου 2016 – 2017. Κάνοντας κλικ στο link […]

F1 in Schools Ελλάδος 2016

Νικήτρια ανακηρύχθηκε η ομάδα Infinite Racing από τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη και στην δεύτερη θέση ισοβάθμησαν οι ομάδες Sciron από το […]

F1 in Schools Ελλάδος – Jaguar για Δημοτικά Σχολεία

F1 in Schools Ελλάδος – Jaguar για Δημοτικά Σχολεία

Ο πρώτος πιλοτικός διαγωνισμός F1 in schools Ελλάδος – Jaguar για μαθητές από Δημοτικά Σχολεία διενεργήθηκε στην Αθήνα την Παρασκευή […]

F1 in Schools Ελλάδος 2016 – Αποτελέσματα Τελικών

Οι Τελικοί Αγώνες του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνολογίας F1 in schools 2016 διενεργήθηκαν στην Αθήνα την Παρασκευή 22 έως Κυριακή […]